1.06.2014

Sezonowy kalendarz - Czerwiec


W tym miesiącu coraz więcej pyszności pojawia się na bazarkach
a z każdym tygodniem będzie ich coraz więcej :) Są to warzywa i owoce pochodzące z tego samego klimatu, co my, więc są jakby naturalnie dla nas najlepsze, najbardziej wartościowe pod względem odżywczym. Poza tym nie podróżują do nas przez pół świata,
w związku z czym nie są tak bardzo napakowane chemią, jak te z innych krajów.
No i w ścisłym sezonie ich ceny są zazwyczaj najkorzystniejsze w całym roku.
Same zalety, więc delektujmy się bo nic tak nie pobudza apetytu jak kolorowy talerz
pełen warzyw i owoców, do tego z małą ilością kalorii.
Poniżej lista skarbów, które pojawią nam się w czerwcu a niektóre są jeszcze z maja.
Znajdziecie ją zawsze w zakładce Zielony Kalendarz - menu strony :)

Fotografie są poglądowe, nie są moją własnością, celowo pogorszyłam ich jakość.

Moim numerem 1 w tym miesiącu są bezapelacyjnie truskawki ! 

6 komentarzy:

  1. Podoba mi się pomysł na zamieszczanie kalendarzy sezonowych warzyw i owoców. Będę zaglądać! :)
    U mnie też królują truskawki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł na post:) przed nami sezon na warzywa i owoce trzeba korzystać do woli:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie, ja przegapiłam w zeszłym roku jagody i teraz postanowiłam to wszystko spisać, na przyszły rok będzie jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skarby skarby skarby lata! :D
    Nie mogę się bobu doczekać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go lubię, szczególnie taki młodziutki, mmm....

      Usuń
  5. Aż oczy się cieszą! Ile warzyw, owoców, kolorów, witamin - cudo!
    My niestety nie możemy się zdecydować na faworyta, szalejemy na punkcie wszystkich propozycji :P
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń

Miło, jeśli zostawisz coś od siebie w postaci komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...