3.07.2014

Sezonowy kalendarz - Lipiec


Cyklicznie na początku miesiąca załączam sezonowy kalendarz młodych warzyw i owoców.
Lipiec jest chyba najbogatszym miesiącem w całym roku, jeśli chodzi 
o wysyp uroczych, pysznych i zdrowych darów natury. Za to głównie kocham lato :) 
Część zostało nam z czerwca ale przybyło wiele nowych. Nic tylko zajadać się nimi, 
ponieważ krótko nas cieszą ale na szczęście zostają w postaci mrożonek i przetworów.
Przypominam, że zawsze można wrócić do tego wpisu w zakładce Zielony Kalendarz - menu strony.
 
Fotografie są poglądowe, nie są moją własnością, celowo pogorszyłam ich jakość.

Ja nie mam w tym miesiącu swojego faworyta, ponieważ nie mogłabym się zdecydować.
Czy też macie taki dylemat, że wchodząc na bazarek kupujecie za dużo 
i potem dopiero myślicie, co z tym zrobić i kto to teraz zje... ?

6 komentarzy:

  1. Cukinia i maliny - moi faworyci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham lipiec :) nie umiem się zdecydować, ale teraz przerabiam cukinię, bo jest młoda i ma kwiaty pyszne :) owoce to chyba wszystkie (prócz rabarbaru - nie przepadam):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie mam ten sam problem. Ale przecież te owoce, te warzywa, one przemawiają ;D
    Patrzę na to wszytsko co w lipcu jest i jestem w raju *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dylemat dobrze mi znany :D Faworytów mam w tym miesiącu...35 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak trudno się zdecydować, najchętniej kupuję kilka pozycji... szczególnie owoców :))
    ....trzeba się tym wszystkim przecież nacieszyć :)

    OdpowiedzUsuń

Miło, jeśli zostawisz coś od siebie w postaci komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...