23.05.2014

Sałata ze szparagami i pieczoną kaczką


Witajcie :)
Przepraszam za niezapowiedzianą przerwę ale postaram się to nadrobić w najbliższym czasie
i dziękuję Wszystkim za bardzo miłe komentarze.
Niebawem również pojawi się kolejna część sezonowego kalendarza na czerwiec.
Dzisiaj, jak na pogodę przystało, mam dla Was sałatę. Nie taką zwykłą na jakiś tam lunch ale bardzo wykwintną, można nią uraczyć gości a nawet teściowa nie powinna mieć zastrzeżeń :P


Na 1 porcję potrzebujemy:

1 małą pierś kaczki
dowolną ilość mieszanki sałat
5 zielonych szparagów
5 pomidorków koktajlowych
2 rzodkiewki

Dressing:
1 łyżeczkę miodu
1 łyżeczkę octu balsamicznego
1 łyżeczkę oliwy
szczyptę soli


Piersi kaczki upiekłam wg tego (klik) przepisu. Wyszły idealne po prostu.
Szparagi umyłam, odłamałam zdrewniałe końcówki mniej więcej 1/4 długości szparaga.
Jeśli złapiecie za dwa końce, złamie się sam w odpowiednim miejscu.
Grillowałam szparagi na rozgrzanej patelni posmarowanej oliwą około 3-4 minuty.
Rzodkiewkę pokroiłam na plasterki, pomidorki na połówki, szparagi pocięłam na mniejsze kawałki, pierś pokroiłam w grubą kostkę, wszystko ułożyłam na sałacie, polałam wymieszanym dressingiem.


Taką sałatę możecie przygotować również z kurczakiem.
Nie jest to najmniej kaloryczna wersja ale zaręczam, że warto ją spróbować bo jest po prostu boska !
Tak, to dobre określenie ;)
Smacznego !

Dodaję do zbioru przepisów:

Szparagi

5 komentarzy:

Miło, jeśli zostawisz coś od siebie w postaci komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...