18.03.2014

Kokosana owsianka


Dzień dobry Wszystkim :)
Założę się, że jakaś połowa pożeraczy owsianki uważa tę wersję za jedną z ulubionych.
Ja do nich należę... Kokos i Ananas, Kokosana albo inaczej Pinacolada, banalne ale jakie dobre. Jest milion wariacji jej wykonania.

Moja dla jednej osoby wygląda tak:

30-40 g płatków owsianych
1 szklanka soku ananasowego 100 % Tymbark
1/3 szklanki mleka kokosowego
ulubione dodatki (u mnie ananas i truskawka)


Zalałam na noc płatki owsiane połową soku ananasowego, wstawiłam do lodówki.
Rano podgrzałam mleko z drugą połową soku, dodałam płatki.
Chwilę podgrzewałam. Wkroiłam dodatki.
GOTOWE :)


Dodaję do akcji:

 Śniadanie TYMBARK

2 komentarze:

  1. Mniam. Smacznie tu u Ciebie. Będę wpadać częściej i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Miło, jeśli zostawisz coś od siebie w postaci komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...