28.03.2014

Sałata z mozzarellą i ananasem


Dzisiaj pozostaję w klimacie light.
To nie jest wirtuoz wśród sałatek ale jedna z moich ulubionych.
Jak pewnie zauważyliście lubię łączyć wytrawne i słodkie smaki, więc to nie będzie zaskoczenie.
Czasem człowiek gapi się w swoją własną lodówkę i niby jest pełna a nie ma co zjeść.
I ta sałatka to taki mały kaprys, gdy sami nie wiecie, na co macie ochotę.

Na porcję dla 1 osoby potrzebujemy:

dowolna ilość ulubionej mieszanki sałat
(jak się uda zawsze kupuję umytą, z lenistwa rzecz jasna)
1/2 mozarelli light
2 plastry ananasa (u mnie z puszki)
1 łyżka pestek dyni

dressing:
1 łyżka oliwy dobrej jakości
(u mnie z orzechów włoskich, upolowana w Lidlu podczas tygodnia DeLux)
2 łyżki soku z ananasa (albo 1 łyżeczka miodu)
1 łyżeczka octu balsamicznego
  

 Uprażyłam pestki dyni na suchej patelni (nabierają cudnie orzechowego aromatu).
Rozłożyłam sałatę na talerzu. U mnie zazwyczaj z rukolą, ponieważ jestem rukożercą :)
Pokroiłam mozzarellę i ananasa na kawałki. Rozłożyłam na sałacie.
Posypałam pestkami dyni. Polałam dressingiem.
Banalne ale jakie dobre, na lekką kolację.
 

 Podajemy z grzanką, z razowej bułki najlepiej i szklanką czerwonej herbaty.

1 komentarz:

Miło, jeśli zostawisz coś od siebie w postaci komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...