9.08.2014

Chłodnik z żółtego arbuza z awokado i mozzarellą


Dzisiaj będzie krótko, łatwo, przyjemnie i smacznie jak zawsze :)
Mam dzisiaj dla Was propozycję cudownego chłodnika.
Może być lunchem, deserem albo lekką kolacją. 
Jest aksamitny i przyjemnie drażni kubki smakowe. Bardzo polecam !


Na porcje dla 2 osób potrzebujemy:

500 g żółtego arbuza, waga po obraniu (lub czerwonego)
2 łyżki jogurtu typu greckiego
szczyptę chili
łyżeczkę kurkumy

Do podania:
1 dojrzałe awokado
mozzarella
prażone pestki dyni
(ilości wedle uznania)

Dobrze schłodzonego arbuza obrałam, pozbawiłam pestek. Mój akurat miał zaledwie kilka.
Zmiksowałam w kielichu do koktajli z jogurtem i przyprawami.


Pestki dyni uprażyłam na suchej patelni.
Awokado pokroiłam na plastry. Do tego dołożyłam kilka małych kulek mozzarelli.


Na takie dni, jak dzisiejszy w sam raz. 
Lekki ale sycący i dostarcza super składników naszemu organizmowi.
Pozdrawiam słonecznie :)

4 komentarze:

  1. Takie lunche w upalne dni są najlepsze! Chłodnik z arbuza musiał być bardzo orzeźwiający ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mnie zaskoczyłaś. Wyborne danie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Intrygujące połączenie składników. Bardzo jestem ciekawa tego smaku :)

    OdpowiedzUsuń

Miło, jeśli zostawisz coś od siebie w postaci komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...